عباس علیآبادی، وزیر نیرو، راهکار عجیبی برای کاهش مصرف برق و کم شدن مبلغ قبض برق پیشنهاد داد. IFrame وزیر نیرو گفت: به جای استفاده از سیستمهای سرمایشی انرژی بر، از پنکه استفاده کنید!