احمدی نژاد - صفحه 34

به روز شده در: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۱۰

احمدی نژاد

احمدی‎نژاد جایگاه تعیین تکلیف سران قوا را ندارد| انتخابات‌بدون نظارت شورای نگهبان آزادنخواهد بود

الله‌کرم:احمدی‌نژادآزادی‌ابرازعقیده دارد،دنبال هرج‌ومرج‌نیست

حسین الله‌کرم گفت: انتخابات آزاد در چارچوب قانون معنا پیدا می‌کند وگرنه هرج و مرج می‌شود، احمدی‌نژاد نیز طرفدار هرج و مرج نیست، بلکه طرفدار انتخابات آزاد است.
کد خبر: ۳۰۷۱۰۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۱۰

ماجرای پیشنهاد نفتی باهنر به احمدی نژاد/ باهنر: این پیشنهاد را سند کرده است تا علیه من استفاده کند

بعضی از گفته‌های آقای احمدی نژاد در فضای آزاد یا تریبون های مجازی مجرمانه است. محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری میزبان خبرنگارهای رسانه‌های مختلف بود. احمدی نژاد و رفتارهای او مهم‌ترین بخش نشست خبری نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی بود. بسیاری از خبرنگاران دوست داشتند بدانند نظر باهنر به عنوان حامی سابق احمدی نژاد در مورد رفتارهای اخیر او چیست.
کد خبر: ۳۰۶۹۹۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۹

از باطن احمدی نژاد خبر نداشتیم

روزنامه اعتماد: احمدی‌نژاد روی واقعی خود را چنان نشان داده که حامیان دیروزش برای جدا کردن حساب خود از او، راهی غیر از سکوت ندارند. حالا دیگر نه آن حرف‌های پرطمطراق حول محور آزادی و عدالت کسی را اقناع می‌کند و نه شیوه‌هایی مثل اتهام‌زنی، تهدید به افشاگری، توصیه‌های گزاف به رهبری و بست نشینی جای دفاع دارد. همین امر نیز اصولگرایان را برای مواجهه با او سردرگم کرده است. با توجه به عملکرد احمدی‌نژاد خاصه در ماه‌های اخیر و پرونده‌های قضایی یارانش دفاع جایز نیست. اهل ابراز پشیمانی و عذرخواهی نیز نیستند.این است که اغلب سکوت را ترجیح می‌دهند.
کد خبر: ۳۰۶۸۷۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۸

جدال تلگرامی احمدی‎نژاد و گنجی/ معمای رای احمدی‎نژاد در انتخابات ۹۶؛ باطله بود یا صحیح؟

ياداشت‎های تلگرامی دو روز مکرر مدیرمسئول روزنامه جوان علیه محمود احمدی‎نژاد، از جانب او بی‎پاسخ نماند. کانال تلگرامی محمود احمدی‎نژاد در پاسخ به مدیرمسئول این روزنامه عنوان کرد: چه کسی رای احمدی‎نژاد را دیده که مدعی هستید رای باطله داده؟!
کد خبر: ۳۰۶۸۶۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۸

سلیمی نمین:اگر84و88تکرار شود باز هم به احمدی نژاد رای می دهیم/دلیل فشاراو به قوه قضاییه آن است که...

- روزنامه اعتماد با عباس سلیمی نمین مصاحبه ای انجام داده است.
کد خبر: ۳۰۶۷۹۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۸

محمدرضا خباز خطاب به«دلواپسان» :

چرا زمان احمدي نژاد ساكت بوديد؟

ماجرای اعتراضات دلواپسان این روزها، ماهیتی کمدی به خود گرفته است. به‌ویژه آنکه مخالفان دولت، همان‌هایی هستند که در دولت‌های نهم و دهم پشت رئیس دولت پاکدست‌ها با آن نحوه کشورداری، تمام‌قد ایستادند و دم نزدند. اما چرا امروز دولتی را نقد می‌کنند که اوضاع را از وخامت سال‌های 84 تا 92 نجات داد؟ شاید هدف نقد سازنده نباشد و بحثی جدای تمام این سازندگی‌ها درکار باشد. در یک نگاه می‌توان به‌راحتی مشاهده کرد افرادی که در سال‌های دولت اصلاحات و دولت تدبیر و امید منتقدترین افراد بودند و هستند، در دولت‌های نهم و دهم از حامیان دولت به‌حساب می‌آمدند. در همین راستا با محمدرضا خباز، سیاستمدار اصلاح‌طلب به گفت‌وگو پرداخته که در ادامه می‌خوانید.
کد خبر: ۳۰۶۷۹۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۸

احمدی‌نژاد از اصولگرایان رانده و از اصلاح‌طلبان سال‌هاست که مانده است

جنجال‌های سیاستمدار در تعلیق؛ چرا احمدی‌نژاد از انتخابات آزاد و اصلاحات سخن می‌گوید؟

حامیان سابق احمدی‌نژاد، یعنی اصولگرایان، وی را سیاستمدار ناصادق می‌شناسند. آنها وی را آدمی می دانند که با طناب آنها بالا آمد و به تدریج اعلام استقلال کرد./بنابراین، اصلاح‌طلبان و اعتدالیون حق دارند وی را فرصت‌طلبی بدانند که پس از رانده شدن از سوی اصولگرایان، هم اکنون با نگاهی ماکیاولیستی برای رسیدن دوباره به قدرت قصد مصادره پایگاه اجتماعی آنها را دارد.
کد خبر: ۳۰۶۶۶۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۷

همتی: دلیل رفتنم از بیمه مرکزی دولت احمدی نژاد این بود که می خواستند پول های این بیمه را به بخشی از نهادهای حاکمیتی بدهند/ بدلیل وجود نظام دولتی همچون بیمه تامین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی گرایش مردم به سمت بیمه های زندگی کم شده

عبدالناصر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی در سی‌امین صبحانه کاری بازار سرمایه با موضوع نقش بیمه در توسعه بازار سرمایه بازده امسال سود سهام شرکتهای بیمه 10- درصد بوده ، سال قبل 30+ درصد بوده ، این موضوع در حقیقت شناسایی سودهای واهي بود. ما مقاومت کردیم و روی ذخایر شرکتها بخصوص در بیمه شخص ثالث نظارت کامل داریم.
کد خبر: ۳۰۶۶۶۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۷

کیهان:احمدی نژاد سردسته منافقان است

روزنامه کیهان با اشاره به رفتارهای اخیر احمدی نژاد نوشت:برخی عناصر بی‌صداقت که قیافه نصیحت به خود می‌گیرند، انسان را یاد سردسته خوارج (اشعث بن قیس) می‌اندازند.
کد خبر: ۳۰۶۶۱۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۷

هاشمی مورد غضب نظام نبود | احمدی‌نژاد فقط حرف می زند اما دعوت به شورش نمی‌کند

سلیمی‌نمین: شورای نگهبان بازی احمدی‌نژاد را برهم زد

عباس سلیمی نمین می‌گوید: احمدی‎نژاد تلاش زیادی کرد که قدرت را در گروه و حلقه وابسته به خود حفظ کند. شورای نگهبان با تایید نکردن صلاحیت آقای مشایی و بقایی، طبعا بازی ایشان را برهم زد.
کد خبر: ۳۰۶۶۱۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۷

انتقاد صریح یک اصولگرا از احمدی‌نژاد: رئیس جمهور سابق باید از سوی متخصصین مغز و اعصاب معاینه شود /او توهم و خودشیفتگی دارد /مسئولان بگویند مسامحه با او تا کی ادامه خواهد داشت /احمدی نژاد حلقه هوادارن فعلی اش را هم از دست خواهد داد

ابوالقاسم رئوفیان فعال سیاسی اصولگرا می گوید: احمدی نژاد در پی ارتقاء جایگاه و پایگاه خود در بین رجال سیاسی ومردم وهمچنین القاء اینکه سرامد دیگرمسئولان پیشین وپسین است که به اعتقاد من او نیاز به یک معاینه بالینی از سوی متخصیصین مغز و اعصاب و روان دارد.
کد خبر: ۳۰۶۵۱۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۶

جمع‌بندی اعضای مجمع تشخیص: احمدی‌نژاد صلاحیت عضویت ندارد

برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به این جمع بندی رسیدند که محمود احمدی نژاد صلاحیت عضویت در مجمع تشخیص را ندارد

روایتی از جلسه مجمع تشخیص در روز غیبت احمدی‌نژاد: اعضا به این جمع‌بندی رسیدند که احمدی‌نژاد صلاحیت عضویت در مجمع را ندارد
کد خبر: ۳۰۶۵۰۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۶

احمدی‌نژاد باید توسط متخصصین اعصاب و روان معاینه شود!

نامه نیوز نوشت:ابوالقاسم رئوفیان فعال سیاسی اصولگرا می گوید: احمدی نژاد در پی ارتقاء جایگاه و پایگاه خود در بین رجال سیاسی ومردم وهمچنین القاء اینکه سرامد دیگرمسئولان پیشین وپسین است که به اعتقاد من او نیاز به یک معاینه بالینی از سوی متخصیصین مغز و اعصاب و روان دارد.
کد خبر: ۳۰۶۵۰۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۶

جواد امام :

احمدی‌نژاد اول تکلیفش را با دو انتخابات ۸۴ و ۸۸ روشن کند، بعد از مهندسی حرف بزند

عضو شورای مرکزی مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب گفت: لازم است احمدی‌نژاد اول تکلیفش را با دو انتخابات ۸۴ و ۸۸ روشن بکند و بعد از مهندسی انتخابات و انتخابات آزاد سخن بگوید.
کد خبر: ۳۰۶۴۴۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۶

هدف رئیس دولت‌های نهم و دهم از جادو، بست‌نشینی، انتقاد و نامه‌نگاری چیست؟

تقلای احمدی‌نژاد برای فرار از فراموش شدن

محمود احمدی نژاد بازهم موفق شد در صدر اخبار قرار بگیرد، این فرد در روزهای گذشته بدون توجه به سوابق خو د طی نامه‌ای از مقام معظم رهبری خواستار برگزاری انتخابات آزاد شد. چنین درخواستی با گذشته احمدی نژاد در تضاد کامل است نباید از یاد ببریم فردی که این روزها مدافع آزادی شده و البته خلاف اصول قانونی از جمله قانون اساسی نیز به شمار می‌رود. همان رئیس جمهوری دولت‌های نهم و دهم است. البته احمدی نژاد پر از این تناقض‌ها است و با همین رفتارها است که توانسته در این سال‌ها در یادها بماند و خود را هر چند وقت یک بار به مردم یادآوری کند. یک بار بست نشینی می‌کند، بار دیگر برای قوه قضائیه خط و نشان می کشد. اما این روند تا کجا می‌تواند ادامه داشته باشد؟ احمدی نژاد به دنبال چیست؟
کد خبر: ۳۰۶۴۳۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۶

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی درایتی

برائت حامیان احمدی‌نژاد کافی نیست

«روزی یک لاتی که هیچ کس به وی توجهی نمی‌کرد به میدان شهر آمد و شروع کرد به فحاشی و برخی مردم جمع شدند ببینند که این فرد چه می‌گوید، حکیمی از این میدان رد می‌شد و گفت این فرد این کارها را می‌کند که دیده شود و اگر ما متوقف شویم این فرد به منظور خود رسیده است»؛ این واکنش سخنگوی قوه قضائیه به عملکرد و رفتار چندی پیش رئیس‌جمهوری سابق ایران است. ماجرای تحصن و نوارهای ویدئویی که از تب و تاب افتاد، رفتار دیگری از او سر زد. محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم، چندروزی است که ماجرایی به‌راه‌انداخته است. گاهی یک فرد حرف‌هایی را به زبان می‌آورد که سایرین انتظار شنیدن آن سخنان را از فردی چون او ندارند. چراکه حرف‌هایش خودزنی محسوب می‌شوند. در این بین اگر حامیان دیروز چشم و زبان بر عملکرد این روزهای احمدی‌نژاد بسته‌اند دلیلی نمی‌شود که حمایت‌های آنها از یاد برود. قدرمسلم این است که حامیان دیروز برای همیشه یا تا زمانی که به صراحت از آن حمایت‌ها عذرخواهی نکنند به او چسبیده‌اند و رفتار او در کارنامه آنها هم ثبت می‌شود. این افراد با وجود انتقادات بسیار، معتقد به اوضاع جامعه بودند و البته همان‌ افراد امروز منتقد دولت تدبیر و امید هستند. از طرفی جایگاه شناسی باید در کشور رواج یابد، چراکه افراد با تکیه بر جایگاه موقتشان، سخنانی می‌گویند که شاید از آنها پذیرفته باشد، ولی پس از ترک آن مسئولیت تعبیر دیگری از اظهاراتشان خواهد شد. درباره این مباحث و همچنین رفتن جامعه به سمت اخلاق اسلامی، با حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی درایتی فعال سیاسی اصلاح‌طلب به گفت‌وگو پرداخته است که در ادامه می‌خوانید.
کد خبر: ۳۰۶۴۲۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۶

از سوي محمد رضا باهنر مطرح شد:

دستگيري احتمالي احمدي نژاد

کار به جایی رسیده که محمدرضا باهنر به عنوان یکی از معتمدان نظام می‌گوید: «مقامات قضائی گفته‌اند که برای برخورد با احمدی‌نژاد آمادگی وجود دارد و به‌اندازه کافی هم جرم مرتکب شده است ولی شرایط برخورد باید فراهم شود» و از سوی دیگر سردار محمدرضا نقدی احمدی‌نژاد را به عذرخواهی فرامی‌خواند اما دریغ از یک حرکت احمدی‌نژاد که نشانی از پشیمانی و عذرخواهی داشته باشد. تنها نامه او به رهبری نبود که حاشیه‌ساز شد، تحصن یارانش، زنبیل قرمز بقایی، اظهارات مشایی، همه و همه زمینه‌سازی برای مطرح شدن نام احمدی‌نژاد بوده است. اکنون نوبت نامه‌ای است که او به مقام معظم رهبری نوشته و درخواست‌هایی را مطرح کرده که ارتباطی با او و جایگاهش نداشت. دیروز معاون فرهنگی سپاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب فرمودند که باید از ملت به علت برخی بی‌عدالتی‌ها پوزش بخواهیم. برخی به‌جای اینکه به دنبال اصلاح باشند به جایگاه انتقاد رفته‌اند، اما باید بگوییم مسئولان باید از مردم پوزش بخواهند نه کسی که شب روز خود را برای عدالت گذاشته است. به گزارش مهر؛ سردار نقدی تصریح کرد: آنهایی که به اسم عدالت به مسئولیت رسیدند و مقابل اجرای قانون، برای اطرافیان خود می‌ایستند باید عذرخواهی کنند.
کد خبر: ۳۰۶۴۲۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۶

کنایه‎های معنادار به احمدی‎نژاد از تریبون مجمع تشخیص

کد خبر: ۳۰۶۳۶۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۵

برخی بجای پاسخگویی در ازای عملکردشان، خوراک تبلیغی برای دشمن فراهم می‎کنند

کنایه‎های معنادار شاهرودی به احمدی‎نژاد

- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که می‎بایست پاسخگوی عملکرد و تصمیمات خود در قبال مردم و کشور و نظام باشند، مطالبی را مطرح می‎کنند که خوراک تبلیغی دشمنان و رسانه‎های معاند بیگانه را فراهم می‎کند.
کد خبر: ۳۰۶۳۲۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۵

عباس عبدی:ادعاهای احمدی نژاد در باره سقوط نظام،برگرفته از حرفهای عبدالقادر هندی است!

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت:نامه‌ای که هفته گذشته خطاب به مقامات عالی نظام از سوی رییس سابق دولت نوشته شده همه را متعجب کرد. این شیوه همیشگی وی بوده و هست که با کارهای غیرمنتظره توجهات را به سوی خود جلب کند و هدف نیز همین جلب‌توجه است.
کد خبر: ۳۰۶۲۶۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۰۵

آخرین اخبار
پرطرفدار