آکادمی موسیقی گوگوش امسال برگزار نمیشود. هر چند این خواننده در یادداشتی در فنپیجاش در فیس بوک، دلیل این اتفاق را، عدم هماهنگی خوانده، اما با توجه به اجرای هر ساله این برنامه، و همچنین میزان استقبال از آن که مهمترین برنامه شبکه من و تو در طول سال میباشد، به نظر نمیرسد که دلیل واقعی قطع این برنامه، دلایل گفته شده باشد. یادداشت گوگوش را میخوانید:
کد خبر: ۴۶۴۶۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۳