رامین رضاییان بعد از بازی مقابل مصر چه گفت؟

رامین رضاییان پس از تساوی یک - یک تیم ملی مقابل مصر در جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: نمیدانم چرا اینقدر بدشانس هستیم. ۲ بار، ۳ بار، ۴ بار، ۵ بار! نمیدانم مردم چه گناهی کردند. امیدوارم حال آنها خوب شود و به مرحله بعدی صعود کنیم. حق مردم ما خیلی بیشتر از این حرفهاست. ما جان کَندیم و مهم نبود که بمیریم؛ فقط میخواستیم مردم ایران خوشحال شوند.
به گزارش روز نو «سه ماه است که بدون توقع در حال جنگیدن هستیم.» وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: هیچکس از بازیکنان چیزی نخواسته و همه آنها باشرف هستند. بازیکنان به عشق مردم ایران دویدند و نمیدانم چرا نمیشود! امیدوارم صعود کنیم. به این خوبی بازی کردیم؛ نمیدانم چرا.ای مردم ایران! ما را ببخشید. ما خیلی شما را دوست داریم. همه بازیکنان شرمنده هستند.
مدافع تیم ملی ایران با تمجید از مردم کشورمان گفت: مردم ایران لایق بهترینها هستند و امیدوارم با صعود از مرحله گروهی، دل شما را ذرهای شاد کنیم. همه بازیکنان از جان و دل فشار گذاشتند و سزاوار پیروزی بودیم. وقتی گل شجاع خلیلزاده آفساید اعلام شد، بچههای مصر از ته دل خوشحالی میکردند و انگار پیروز شده بودند. به کادر فنی تبریک میگویم. ما ایرانیها چیزی کم نداریم و امیدوارم صعود کنیم.