به روز شده در: ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۷۵۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۲ تير ۱۴۰۵

تجمع اعتراضی بازنشستگان در چند استان

روزنو :روز گذشته، بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در چند استان، تجمع کردند.

اعتراض بازنشستگان مخابرات در چند استان

 تجمع بازنشستگان مخابرات، اول تیرماه در استان‌هایی مانند کردستان و تهران،  در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوق، اجرای ناقص آیین‌نامه ۲۴/۸۹ و وضعیت نابسامان بیمه تکمیلی برگزار شد.

بازنشستگان شرکت مخابرات، به تداوم بلاتکلیفی مطالبات خود و عدم اجرای تعهدات قانونی، اعتراض کردند و این وضعیت را نتیجه بی‌عملی و بی‌پاسخ ماندن وعده‌ها از سوی مدیریت شرکت دانستند.

گفتنی‌ست، سال گذشته نیز بازنشستگان مخابرات هر هفته تجمع اعتراضی برگزار کردند؛ آنها در استان‌های مختلف، خواستار اجرای قانون و تعیین تکلیف معوقات خود شدند. 

 

پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار