به روز شده در: ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۷۵۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۱ تير ۱۴۰۵

طارمی: گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد

روزنو :مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل بلژیک گفت: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم. او افزود: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت. گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد.

 

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل بلژیک گفت: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم. او افزود: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت. گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد.

 

 
 
پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار