به روز شده در: ۰۳ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۲

نفس‌های آقای بازیگر همچنان در آلودگی هوای تهران تنگ است

روزنو :روزنو- عزت‌الله انتظامی که چندی است با مشکلات تنفسی مواجه شده و آلودگی شهر تهران این امر را تشدید می‌کند، همچنان روزهای سختی را سپری می‌کند و آلودگی تهران نیز به شرایط پایدار خود ادامه می‌دهد.
 این روزها هوای تهران نفس کشیدن را که امری عادی و طبیعی بود به اقدامی سخت و دشوار تبدیل کرده است. در سطح جامعه افراد بسیاری هستند که این آلودگی، زندگی را برای‌شان سخت کرده است و اهالی هنر و هنرمندان نیز از امر مستثنی نیستند.
 
عزت‌الله انتظامی از جمله هنرمندان با سابقه و مطرح عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون است که در چند ماه اخیر مشکلات تنفسی او به دلیل همین آلودگی هوا به شدت تشدید شده و چند باری هم راهی بیمارستان شده است.
 
به گزارش خبرنگار مهر، این روزها آقای بازیگر همچنان از مشکل تنفسی رنج می‌برد و اکثر زمان خود را به اجبار باید در خانه سپری کند. البته گه‌گاهی این خانه‌نشینی را رها کرده و برای حضور در جلسات خانه هنرمندان ایران و خانه تئاتر به خیابان قدم می‌گذارد.
 
انتظامی درباره این روزهای خود و وضعیت جسمانی‌اش به خبرنگار مهر می‌گوید: همچنان در خانه هستم و به سختی نفس می‌کشم. هوای تهران هم که همچنان آلوده است و به همین خاطر زیاد نمی‌توانم از خانه بیرون بروم. البته باید در جلساتی حضور پیدا کنم مثل جلسات خانه هنرمندان و خانه تئاتر که برای رفتن به این جلسات از ماسک استفاده می‌کنم.
 
کارگردان تئاترهای بسیاری همچون "بازرس" و بازیگر نمایش‌هایی چون "کرگدن" با بیان اینکه برایش مقدور نیست که به خارج از تهران سفر کند تا آلودگی هوای پایتخت آزارش ندهد، یادآور شد: دستگاهی را برای تنفس تهیه کرده‌ام که از آن استفاده می‌کنم و امیدوارم مشکل تنفسی‌ام برطرف شود.
 
عزت‌الله انتظامی چندی پیش به دلیل مشکلاتی که به لحاظ جسمانی برایش ایجاد شد، در بیمارستان بستری بود.
پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار