به روز شده در: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۵۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹

همتی خبرداد: افزایش عرضه ارز در نیما/ خرید اسکناس در بازار ارز به حداقل رسید

روزنو :رئیس کل بانک مرکزی گفت: عرضه ارز در سامانه نیما افزایش یافته و خرید اسکناس در بازار ارز به حداقل رسیده است.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: عرضه ارز در سامانه نیما افزایش یافته و خرید اسکناس در بازار ارز به حداقل رسیده است.

به گزارش روز نو ،‌ عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی عصر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ضمن تقدیر از صادرکنندگان خوشنام و خدمات آنها به اقتصاد کشور تاکید کرد: طی روزهای اخیر روزانه حدود 150میلیون دلار توسط صادرکنندگان در سامانه نیما عرضه می‌شود که در کنار منابع بانک مرکزی تأمین ارز واردات شتاب گرفته است.

 

همتی افزود: با مشورت اتاق بازرگانی و هماهنگی با وزارت صمت بزودی اقداماتی ویژه ای برای استفاده حداکثری از منابع صادرکنندگان برای تامین ارز موردنیاز واحدهای تولیدی انجام خواهیم داد.

پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار