به روز شده در: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۴۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹

حریرچی: در ۸ ماه گذشته ۱۰۰ تا ۲۰۰ دانش آموز مبتلا به کرونا فوت کرده‌اند / اکثر آن‌ها بیماری زمینه‌ای داشته‌اند / ۱۰ هزار دانش آموز کرونا گرفته‌اند / ابتلای اکثر آن‌ها از جامعه و خانواده بوده / هنوز در بازگشایی‌ها، موارد ابتلا و بستری قابل توجه ندیده‌ایم

روزنو :ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت گفت: در ۸ ماه گذشته تعداد مبتلایان به کرونا از دانش آموزان بالای ۱۰ هزار نفر بوده است که بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر آنان جان‌باخته‌اند و ابتلای اکثر این افراد از جامعه و خانواده بوده است و نه از مدارس.

ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت گفت: در ۸ ماه گذشته تعداد مبتلایان به کرونا از دانش آموزان بالای ۱۰ هزار نفر بوده است که بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر آنان جان‌باخته‌اند و ابتلای اکثر این افراد از جامعه و خانواده بوده است و نه از مدارس.
.

به گزارش روز نو ، حریرچی گفت: اکثر این دانش آموزانِ فوت کرده، بیماری زمینه‌ای داشتند.

او گفت: هنوز در بازگشایی‌ها هنوز موارد ابتلا و بستری قابل توجه دانش آموزان ندیده ایم البته با استقبال کمتر از ده درصدی قاعدتا اگر این استقبال بیشتر شود، تغییر خواهد کرد.

پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار