به روز شده در: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۳۳۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷

شهرام ناظری: از صداوسیما شکایت می‌کنم

روزنو :حکایت اعتراض هنرمندان به صدا و سیما مخصوص محمدرضا شجریان نیست و حالا استاد شهرام ناظری هم از این شیوه رسانه ملی ناراحت است.
هفته گذشته بود که خبر صدور حکم دادگاه استاد شجریان منتشر شد و از برائت سازمان صدا و سیما حکایت داشت.
حالا شهرام ناظری در گفت و گو با «ایرناپلاس» از تصمیمش برای شکایت از صدا و سیما خبر داده و ادامه می دهد: « البته زور دست آنهاست و منطقی هم ندارند، اما ما شکایت می کنیم.»
ناظری با انتقاد از خبر حکم دادگاه مبنی بر اینکه صداو سیما باعث اشتهار استاد شجریان شده گفت: «یک آلبوم شجریان می تواند اندازه چهل سال فعالیت صدا و سیما اثر داشته باشد. شاید این حرف برای یک خواننده جوان درست باشد، اما درباره بزرگان موسیقی این صحبت درست نیست»
پربحث ترین روز
ویژه روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار