به روز شده در: ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۳۲۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
رئیس‌جمهور باید با استفاده از اختیارات خود رفراندوم برگزار کند

دو نماینده مجلس خواستار شدند؛ برگزاری رفراندوم در خصوص مذاکره ایران با آمریکا/بهتر نیست طبق اصل ۵۹ قانون اساسی، نظر مردم درباره مذاکره با آمریکا را از خود آنها، پای صندوق رای بشنویم؟

روزنو :میرزایی نکو نماینده اصلاح طلب مجلس در واکنش به پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران نوشت: رئیس جمهور باید با استفاده از اختیارات خود رفراندوم برگزار کند.
میرزایی نکو نماینده اصلاح طلب مجلس در واکنش به پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران نوشت: رئیس جمهور باید با استفاده از اختیارات خود رفراندوم برگزار کند.

میرزایی نکو و پارسایی، دو نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به پیشنهاد ترامپ گفته‎اند که "رئیس‌جمهور باید با استفاده از اختیارات خود رفراندوم برگزار کند."
 
به گزارش روز نو؛ بهرام پارسایی با اشاره به اصل 59 قانون اساسی در حساب توییتری خود نوشت: برخی بر این باورند که «مردم» راه حل مشکلات را مذاکره و توافق با آمریکا می‌دانند و برخی معتقدند که «مردم» اجازه چنین مذاکره‌ای به مسئولان نمی‌دهند. آنچه مسلم است هر ایرانى عزت و آبادى ایران را می‌خواهد. پس بهتر نیست طبق اصل ۵۹ قانون اساسی،نظر مردم را از خود آنها، پای صندوق رای بشنویم؟

افتاب نیوز
پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار