به روز شده در: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۲۹۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۶

استقلالی‌ها فلافل خور شدند!

استقلال در یک بازی برتر با نتیجه ۳-۰ در اهواز برابر هم‌نام خوزستانی به برتری رسید. بعد از این بازی دقایقی پیش بازیکنان استقلال استوری مشترک جالبی را در اینستاگرام منتشر کردند که حکایت از این دارد که شام را با فلافل سر کردند. فلافل‌های معروف اهواز که استقلالی‌ها نیز از آن نگذشتند.

پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار