به روز شده در: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۶۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶

اتهام عمران‌زاده به فردوسی‌پور بعد از سقوط صبا

روزنو :مدافع تیم فوتبال صبا ادعای جالبی در مورد بازی دو تیم پرسپولیس و سیاه‌جامگان مطرح کرد.

حنیف عمران زاده پس از پایان بازی دو تیم فوتبال صبای قم و استقلال خوزستان در خصوص اینکه چرا پرسپولیس بازیکنان اصلی خودش را نگذاشته است، به خبرنگاران گفت: ما شنیدیم عادل به مدیرعاملشان زنگ زده است. همین الان در رختکن در این مورد حرف بود. استقلال خوزستان دو سه بازیکنش مصدوم بود و آنها را نیاورد اما با ترکیب اصلی و با کل تیم به قم آمدند و بازیکن متولد سال 1378 در زمین نگذاشتند.

وی ادامه داد: من کاری به پرسپولیس ندارم اصلا آنها بازیکن نونهالان در زمین بگذارند اما ما باید بازی را می‌بردیم.

مدافع صبای قم خاطرنشان کرد: موقعیتی که برخورد کردم بازیکن استقلال خوزستان گفت هیچ برخوردی نداشتیم. بین دو نیمه هم به من گفت که خطایی نبود.

پربحث ترین روز
ویژه روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار