به روز شده در: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۶۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

پاي خواننده لس آنجلسي به خبر سيما باز شد

صدا و سیما پای خواننده لس آنجلسی را به تلویزیون باز کرد.
صدا و سیما برای اولین بار پس از انقلاب پای یک خواننده ایرانی مقیم آمریکا را به تلویزیون باز کرد.

اخبار بخش خبری ۱۹ در خبری درباره عوارض ۲۰ هزار تومانی جاده چالوس آهنگی از معین - خواننده ایرانی مقیم آمریکا - پخش کرد.

این آهنگ، آهنگ «هوا ابری و من با چشمای تر»، یکی از جدیدترین آهنگ های معین است که در بخش خبری ۱۹ پخش شد.
پربحث ترین روز
ویژه روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار