به روز شده در: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۳۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴

کاریکاتور/ جنتی و دیش های ماهواره!

روزنو :وزیر ارشاد در جمع معاونان اجتماعی ناجا با اشاره به در دسترس قرار گرفتن امواج شبکه‌های ماهواره‌ای بر روی موبایل در آینده نزدیک و لزوم تولید محتوای غنی برای مردم گفت: دو سال دیگر دیشی وجود ندارد که بخواهیم آن را جمع کنیم!
به گزارش روز نو، وزیر ارشاد در جمع معاونان اجتماعی ناجا با اشاره به در دسترس قرار گرفتن امواج شبکه‌های ماهواره‌ای بر روی موبایل در آینده نزدیک و لزوم تولید محتوای غنی برای مردم گفت: دو سال دیگر دیشی وجود ندارد که بخواهیم آن را جمع کنیم!


پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار