بهاره رهنما در پست جدید خود با انتشار عکس زیر نوشت :
غلامرمضا قاسمیان چهرهای که از دیوار سفارت بالا رفت و از عربستان اخراج شد و حالا به دنبال تیم مذاکره کننده افتاده است!