روز نو

به روز شده در: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۳۲۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

شب یلدای سال 1396 قرار بود مصاحبه ناصر ملک‌مطیعی با مهران مدیری در قالب برنامه «دورهمی» روی آنتن برود، اما برخی حواشی مانع از پخش این برنامه شد. مسئولان صداوسیما تشخیص دادند مصاحبه‌ای که گویا با هماهنگی‌های لازم تهیه شده بود، روی آنتن نرود، اما آیا در ابتدای زمستان 96 همین مدیران تصور می‌کردند این مصاحبه تبدیل به برگ برنده‌ای در دستان یک شبکه معاند شود؟

چند روزی بعد از درگذشت زنده یاد ناصر ملک‌مطیعی خبر رسید مصاحبه این بازیگر با مدیری از شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان پخش خواهد شد. آنچه پیش و بیش از هر نکته‌ای این خبر را عجیب می‌کند یادآوری آن است که این مصاحبه از تلویزیون پخش نشده و اگر اکنون شبکه‌ای ماهواره‌ای آن را پخش می‌کند یعنی یک گاف بسیار عجیب از مسئولان در صداوسیما. راه انتقال فیلم این برنامه به شبکه ماهواره‌ای کجا بوده؟ این برنامه که محصول صداوسیماست از زیر دستان چه کسانی لغزیده که قبل از پخش در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران راه به یک شبکه ماهواره‌ای برده است؟ آیا بده‌بستانی مالی در این میان بوده؟

این‌ها پرسش‌هایی است که به نظر می‌رسد مسئولان صداوسیما موظف به پاسخگویی هستند و باید روشن شود دامنه یک بی‌تدبیری که از پخش نکردن این مصاحبه شروع شد تا کجا ادامه خواهد داشت؟

نظر شما
نظراتی كه حاوی توهین و مغایر قوانین کشور باشد منتشر نمی شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نام:
ایمیل:
* نظر:
عکس روز
خبر های روز