اخبار شرکت‌ها

Roozno | پایگاه خبری تحلیلی روزنو

به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
رونمایی از وب‌سایت کتاب و محصولات فرهنگی ویژه کودک و نوجوان «کتابم کو»

24 ساعته کتاب سفارشی خود را تحویل بگیرید

وب‌سایت «کتابم کو» با شعار «هر کتابی شایسته‌ خواندن نیست؛ ما بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم» طراحی و برنامه‌ریزی شده تا بهترین کتاب‌ها و بازی‌های فکری با اطلاعات کامل درباره محصول در اختیار مخاطب قرار ‌گیرد.
تاثیر غیرقابل‌ جبران مواد بهداشتی-آرایشی شیمیایی‌ بر مصرف‌کنندگان

عامل اصلی سرطان زنان ایرانی را می‌شناسید

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث بروز سرطان سینه در بانوان می‌شود، استفاده از محصولات بهداشتی-آرایشی شیمیایی بوده که خطرناک‌ترین این مواد پارابن است، این ماده متأسفانه در بسیاری از محصولات بهداشتی مثل انواع کرم‌ها، شامپو، رژ لب و .... برندهای داخلی و خارجی استفاده می‌شود.
تخفیف 80درصدی برای نخستین خانه‌تکانی

اپلیکیشن خدمات نظافت حرفه‌ای«اسپارد»رونمایی می‌شود

با گسترش استفاده از اپلیکیشن‌هایی در زمینه غذا و تاکسی، این بار نوبت سفارش آنلاین خدمات نظافت منزل است که با سرمایه‌گذاری قابل توجه در توسعه نرم‌افزار، سخت‌افزار و آموزش، توسط یک اپلیکیشن به نام «اسپارد»، برای اولین بار در ایران ارائه خواهد شد.
در دهه فجر رخ می‌دهد

افتتاح استادیوم فوتبال رسالت «دیهیم»

این پروژه متعلق به اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان تهران است که با بودجه‌ای بالغ بر 3میلیارد تومان تامین هزینه شده که به‌زودی افتتاح می‌شود.
گزارش دومین نمایشگاه برندهای برتر در زمینه عروسی و صنایع وابسته

نمایشگاه برندهای فاخر در مشهد

نمایشگاه برندهای فاخر با حضور برندهای برتر ایرانی فعال در حوزه عروسی و خدمات مجالس در مجتمع نمایشگاهی جام جم مشهد برگزار شد.
بررسی نکات نادیده برنامه‌نویسان، برای مخاطب ایرانی اپلیکیشن ها

پیام‌رسان با ابزارهای متفاوت طراحی کنید

جذب مخاطب ایرانی در فضای شبکه‌های اجتماعی پیام‌رسان نیازمند تحول و تکامل امکانات جدید و کاربردی به همراه حس امنیت و سهولت کار است.
اسپاتر ایرانی از «میت9» می‌گوید

هیجان در دست شماست

عکاسی هوانوردی که گاهی به اشتباه عکاسی هوایی نامیده می‌شود، شاخه‌ای از هنر عکاسی است که سوژه اصلی آن هواپیماها و بالگرد‌ها، فرودگاه‌ها ، باندهای پروازی و سایر موارد مرتبط با دانش هوانوردی است؛ عکاسی هواپیمایی را می‌توان رایج‌ترین و محبوب‌ترین زیر مجموعه عکاسی هوانوردی دانست.
آغاز به کار هشتمین «نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها و ماشین آلات وابسته»

پیشرفت آسفالت‌سازهای خصوصی‌ غیرقابل کتمان است

در سال‌های گذشته، تنها 2 شرکت نیمه‌دولتی در این حوزه فعال بود اما امسال شرکت‌های خصوصی فراوانی با تجهیزکردن آزمایشگاه‌های خود، حرف‌های بسیاری را در صادرات این محصول دارند.
با همکاری طراحانِ بازیِِِ اتاق فرار صورت گرفت

اجرای بازی معمایی «شکار گنج» در تهران

تیم escaperoom.ir که پیش از این با راه‌اندازی اولین بازی معمایی اتاق فرار در عمارت دبیرالملک تهران توانسته بود نظر مثبت مردم به خصوص جوانان را به سوی خود جلب کند، اولین بازی از سری بازی‌های معمایی شکار گنج (treasurehunt.ir) را با نام "میراث لاله، عملیات ناتمام" در پارک لاله تهران اجرا کرد.
مراسم دهمین سالروز تاسیس «شرکت نرم‌افزار حسابداری محک» برگزار شد

گسترش عرضه نرم‌افزار حسابداری ایرانی در بازارجهانی

با توجه به تجربه تولید نرم‌افزار حسابداری و ارائه محدود آن در سطح جهانی، باید در دهه دوم فعالیت‌ این شرکت به سمت تولید و گسترش استفاده از نرم‌افزارهای ایرانی در بازارهای جهانی متمرکز شویم.
استارتاپی برای افراد با استعدادهای خاص

استارت آپ «زولنت» به دنبال افراد با استعداد

میلیون‌ها نفر از مردم سراسر دنیا به صورت فریلنسر مشغول به فعالیت هستند و منبع عظیمی از منابع مالی و افراد با استعدادهای خاص در این حوزه وجود دارد. تا پایان 2016 نزدیک به 600 میلیون فیریلنسر در سراسر دنیا مشغول فعالیت هستند و نزدیک به 25 درصداین افراد در حوزه‌های مختلف هنری مشغول به فعالیت هستند.
با محوریت فعالیت‌های تبلیغاتی اقتصادمقاومتی برگزار می‌شود

برترین‌های تبلیغات ایران در یک جشنواره ملی

دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران«جشنواره ملی تبلیغات» در 24 و 25بهمن‌ماه امسال با محوریت فعالیت‌های تبلیغاتی اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.
ساخت انبوه محصول دانش بنیان برای خودرو ها در ایران

تولید داخلی انواع سیستم‌های کروز کنترل آغاز شد

تولیدانبوه انواع سیستم کروز کنترل جهت انواع خودرو به عنوان یک محصول دانش بنیان در ایران آغاز و به بازار عرضه شد تا ایمنی خودروها ارتقا یابد.

برق «میت9»، اعضای CES را گرفت

نمایشگاه سالانه «CES لاس وگاس» یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه‌های حوزه تلفن همراه و تکنولوژی است که با حضور بزرگ‌ترین ‌های دنیا در این حوزه توجه همگان به سوی شاهکار جدید هوآوی کشانده است.
با حذف واسطه ها و قیمتی ارزان تر

رزرواسیون جهانی هتل با کارت شتاب ایرانی فراهم شد

دغدغه رزرو آنلاین هتل،بدون واسطه یکی از مشکلات اغلب افراد برای سفرهای توریستی و کاری است.این شرکت به عنوان بزرگترین شبکه رزرواسیون آنلاین در ایران با امکان رزرو آنلاین بیش از یک میلیون هتل تحت شبکه بین المللی رزرواسیون هتل و پرداخت آنلاین با کارت شتاب ،مسافرت به کلیه کشورهای دنیا را آسانتر کرده است.
یک توصیه دارویی:

بیماری آنفلونزا را جدی بگیرید!

همه ساله با فرارسیدن فصل سرما، پزشکان جهت پیشگیری از آنفلونزا بر تزریق واکسن آنفلونزا تاکید کرده و از تمامی اقشار جامعه به ویژه زنان باردار می خواهند این توصیه را جدی بگیرند.
امکان رزرو یک میلیون هتل بین المللی با کارت شتاب ریالی

دغدغه رزرو آنلاین هتل برطرف شد

این شرکت با امکان رزرو آنلاین بیش از یک میلیون هتل تحت شبکه بین المللی Booking.com و پرداخت آنلاین با کارت شتاب به‌صورت ریالی، مسافرت به کلیه کشورهای دنیا را آسان‌تر کرده است.
«اسپاتنا» خدمات Google Adwords را کلید زد

دریافت آسان سرویس‌های تبلیغاتی گوگل در ایران

تمام کسب و کارها در بازاری به وسعت دنیا قرار دارند و همین باعث شده تا شرکت‌ها در هر لحظه، با هم رقابت کنند؛ ازهمین رو کسب و کارها نیازمند تبلیغات بیشتر و استفاده از بهترین رسانه و کانال تبلیغاتی هستند که در دنیا در حال سرویس دهی است.
اسفند ماه، دورنمای اقتصاد ایران در سال 1396 بررسی می‌شود

ساختار بازرگانی، متأثر از سیاست‌های ارزی سال 96

نرخ ارز یکی از مهم‌ترین حلقه‌های ارتباط اقتصادی هر کشوری با دنیاست که تغییر آن، باعث تأثیر گسترده‌ بر بخش داخلی و خارجی اقتصاد و قدرت رقابت‌پذیری داخلی و تورم خواهد شد، از همین رو تحلیل آینده نرخ ارز در پیش بینی‌های اقتصادی می‌تواند موثر شود.
چگونه نابغه شویم

کشف استعدادهای منحصر به فردتان از طریق آموزش

یکی از دلایلی که ما از زندگی آنچنان شاد و لذت‌بخشی برخوردار نیستیم این است که در زمینه‌ علاقه‌مندی‌ها و استعدادهای ذاتی خودمان قرار نداریم و آموزش لازم برای کشف استعدادهایمان را ندیده ایم.
تخفیف ویژه «بیبی پرو» برای مادران در نمایشگاه کیتکس

راه حل‌ ساده خرید مادرانه و کودکانه را تست کنید

زمانی که مادر باردار است و یا یک کوچولوی نازنین در منزل دارد، رفتن به بازار و خرید کردن، سر زدن به چند فروشگاه مختلف و مشاوره گرفتن از فروشنده ها ،خسته کننده و دردسر ساز خواهد بود.
برگزاری همایش «مدوتک» با حضور استارت‌آپ‌ها و کار آفرینان جوان

تکنولوژی به خدمت توسعه مد و پوشاک ایران می‌آید

با توجه به فراگیری استارت‌آپ ها در کسب و کارهای ایران، حوزه مدو پوشاک هم با حضور شتاب دهنده‌های این حوزه و کارآفرینان نسبت به طراحی الگوهایی برای بهبود وضعیت در این حوزه اقدام کرد تا با کمک تکنولوژی توسعه این بخش را فراهم سازد.
از 15 بهمن‌ماه آغاز می شود

ثبت‌نام در نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران

شرکت‌های سازنده تجهیزات و تولیدکنندگان مواد آزمایشگاهی در داخل کشور می‌توانند به‌منظور ثبت‌نام در پنجمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران تا 15 بهمن ماه اقدام کنند.
انتشار محتوا: اخبار رسمی
آخرین اخبار