اخبار شرکت‌ها

Roozno | پایگاه خبری تحلیلی روزنو

به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱
با حضور دکتر حبیبی استاد بازاریابی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود:

سمینار آشنایی با نرم‌افزارها و تکنولوژی‌های هوشمند بازاریابی و تبلیغات

در سمینار آشنایی با نرم‌افزارها و تکنولوژی‌های هوشمند بازاریابی و تبلیغات، سه استاد برجسته ایران و جهان همچون دکتر حبیبی، استاد بازاریابی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، دکتر پاشاپور، مدیر عامل گروه dnaunion و دکتر وکیلی رئیس هیات مدیره شرکت تمهید، به آموزش ابزار تبلیغات در دنیای نوین خواهند پرداخت.
توسط یکی از بزرگترین خدمات دهنده تجهیزات الکترونیکی در ایران ارائه شد:

آچارباز، سرویسی جدید برای دریافت خدمات تعمیرات منزل و محل کار

شرکت فالنیک (ایران hp)، از جدیدترین سرویس خود به نام آچارباز یا سامانه‌ی درخواست آنلاین سرویس کار رونمایی کرده است که توسط آن همه می‌توانند به کارشناسان متخصص و آموزش دیده‌ی تعمیر دستگاه‌های الکترونیک و لوازم خانگی و اداری دسترسی یابند.
اختصاص نزدیک به 4 میلیارد ریال به موسسات خیریه حامی زنان سرپرست خانوار

«هم-سایه-شو» همراه شد

کمپین هم_سایه_شو که با حمایت برند پریل و بر اساس رسالت مسئولیت اجتماعی این برند بین‌المللی در ابتدای ماه رمضان و با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و توانمندسازی آنان متولد شد، توانست مورد استقبال مردم قرار گیرد.
با حضور شتاب‌دهنده‌های بزرگ کشور برگزار می‌شود:

برگزاری رویداد استارتاپ ویکند داده پلاس توسط شرکت داده پردازی ایران

استارتاپ ویکند داده پلاس برای نخستین بار با محوریت تجارت الکترونیک، نرم‌افزارهای کاربردی، بانکی و اینترنت اشیا (IOT) در مرکز آموزش شرکت داده‌پردازی و با مربی‌گری و داوری اساتید با سابقه و نامی از 21 الی 23 تیرماه 96 برگزار خواهد شد.
یک طراح ایرانی قصد دارد از اپل شکایت کند

ادعای سرقت طرح اپل واچ از یک طراح جوان ایرانی

به ادعای طراح جوان ایرانی، اپل با همکاری شرکت مد و پوشاک معروف فرانسوی، شانل، طرح ساعت اپل را از طراح ایرانی، کلثوم امیربنده سرقت کرده است. پیش از رونمایی ساعت اپل، پرونده سرقت مالکیت فکری این طراح علیه شانل در دست رئیس دادگاه عالی پاریس در جریان است.
توسط بستر طرح مسئله‌ پادپُرس و تحت عنوان نوآ۰۰۶ برگزار می‌شود:

میزگرد مجازی با رویکرد تفکر نقادانه درباره‌‌ی کتاب و کتابخوانی

۱۰ تا ۱۶ تیر ۱۳۹۶، یک رویداد مجازی با عنوان نوآ ۰۰۶ و با رویکرد تفکر نقادانه درباره‌ی کتاب و کتابخوانی در بستر محتوا-باز پادپُرس برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان به موضوعات فرهنگی، اجتماعی و صنعت کتاب و کتابخوانی از این فرصت بهره برده و به طرح و به اشتراک‌گذاری تجربه‌هایشان بپردازند.
پس از بررسی­‌های اولیه بازار و نظرسنجی از هزاران مشتری:

ساندیس از آبمیوه‌های سلامتی خود رونمایی کرد

شرکت پاکدیس به‌عنوان اولین تولیدکننده آبمیوه‌های گازدار در ایران با برند ساندیس، سری محصولات جدید خود را تحت عنوان "آبمیوه‌های بر پایه هویج سیاه"، به بازار عرضه کرد.
به دنبال تصمیمات مجمع عمومی دوم خرداد انجمن روابط عمومی ایران

چراغداران توسعه، سکان انجمن در دوره نهم را به میرزابابا مطهری‌نژاد سپردند

عصر روز دوشنبه هشتم خرداد 96 ، در نخستین جلسه هیئت مدیره منتخب مجمع عمومی، رئیس، نایب رئیس، دبیر و خزانه‌دار انجمن انتخاب شدند. در این جلسه میرزا بابا مطهری نژاد به ریاست انجمن برگزیده شد.
برای اولین بار در ایران در صنعت سبک زندگی صورت گرفت:

صدها برند مطرح نوشیدنی ایران و جهان در سایت تیرینک

سایت تیرینک، برای اولین بار در ایران، بیش از هفتاد برند مطرح نوشیدنی، دسر و شیرینی ایرانی و خارجی را گرد هم آورده تا عاشقان سبک زندگی مدرن و یک پذیرایی گرم و دلچسب، به سادگی و سرعت، نیازهای خود در این زمینه را تامین کنند.

مسابقه بین زولبیا، بامیه یا آب‌جوش؟ در ماه رمضان کدام محبو‌ب‌تر است؟

سایت سفارش آنلاین غذای ریحون، با برگزاری کمپینی به مناسبت ماه مبارک رمضان، بین سه برند برتر خوراکی این ماه یعنی زولبیا، بامیه و آب‌جوش مسابقه‌ای برگزار کرده است تا میزان محبوبیت این سه در بین روزه‌داران مشخص شود.
دومین آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس با رویکرد مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی برگزار شد:

تقدیر از صحت به عنوان یکی از منتخبین اشتغال‌زای کشور در روز ملی خلیج فارس

برند صحت در دومین آئین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس، که با حمایت گروه زیادی از ارگان‌های رسمی کشور برگزار شد، برای دومین سال پیاپی، موفق به کسب تندیس این مراسم گردید.

حضور انتشارات نسل نواندیش در نمایشگاه کتاب با بیش از 1200 کتاب

انتشارات نسل نواندیش که در زمینه مدیریت، روانشناسی و خانواده فعالیت می‌کند، با جدیدترین کتاب‌های نویسندگان معروفی چون نفیسه معتکف، مهرنوش صفایی، علی شمیسا، سیما فرجی و اکبر عباسی در نمایشگاه کتاب تهران در سالن A1 حضور دارد.

تاکسی آنلاین تپسی با هفته‌ی رایگان در مشهد آغاز به کار می‌کند

تاکسی آنلاین تپ‌سی (TAP30) از شروع به کار رسمی خود در مشهد مقدس خبر داد که به این مناسبت شهروندان مشهد از روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت تا پایان هفته، می‌توانند به صورت کاملا رایگان سفرهای درون‌شهری خود را با تپسی انجام دهند.
به همراه رونمایی از آخرین نسخه اتوماسیون اداری فراگستر صورت می‌گیرد:

مشارکت فراگستر در اجلاس بزرگ مدیران دبیرخانه‌های نظام اداری کشور

به منظور بررسی چالش‌های فراروی نظام اداری الکترونیکی کشور، چهل و هفتمین اجلاس بزرگ هم‌اندیشی مدیران فناوری اطلاعات و دبیرخانه‌های نظام اداری، از سوی نهاد ریاست جمهوری، روز یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 برگزار می‌شود و شرکت فراگستر در طی آن تازه‌ترین دستاوردهای اتوماسیون اداری خود را معرفی می‌کند.
با سایت و اپلیکشن‌ هوشمند هزاره هیچ مناقصه و مزایده‌ای را از دست ندهید

رونمایی از پایگاه پیشرفته‌ اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات کشور

شرکت ارتباط‌ گستران هزاره پس از ارائه موفق سرویس هوشمند فرصت‌های اقتصادی کشور بر روی پلت‌فرم‌های Android و iOS به تازگی از پیشرفته‌ترین پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات، مزایدات و فرصت‌های کسب و کار کشور رونمایی کرد.
به ارزانی اتوبوس و به راحتی خودرو شخصی سفر کنید

با اپلیکیشن «همپا» باهم به نمایشگاه بین‌المللی کتاب بروید

شرکت همپا از پیشگامان توسعه‌ سفرهای سبز، با ارائه اپلیکیشنی با همین نام، زمینه استفاده از اشتراکی از خودرو سواری را به ارزانی اتوبوس و به راحتی خودرو شخصی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب امسال فراهم کرده‌است.

فلزات استراتژیک، سودآورترین مواد خام برای سرمایه‌گذاری

صنایع بزرگ جهانی دارای وابستگی شدیدی به فلزات استراتژیک هستند. نوآوری‌های جدیدی هر ساله در بخش‌هایی مانند صنایع با فناوری مدرن، انرژی سبز و یا فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جدید (ICT) نمایان می‌شود که باعث نیاز بیشتر به فلزات استراتژیک و در نتیجه افزایش سوددهی سرمایه‌گذاری در آنها خواهد شد.

P10؛ شاهکاری تازه از هواوی

هواوی به عنوان سومین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در دنیا، امسال در کنگره جهانی موبایل بارسلونا اقدام به معرفی پرچمداران جدیدش، P10 و P10 Plus کرد. P10 یکی از بهترین گوشی‌های هواوی است که توانست در جریان برگزاری MWC 2017 جوایز بسیاری را به خود اختصاص دهد.

چگونه می توانیم یک وب سایت اینترنتی راه اندازی کنیم؟

شاید برای شما هم بار ها این سوال پیش آمده باشد که چطور می توانید یک وب سایت اینترنتی راه اندازی کنید و از کسب و کار آنلاین خود کسب درآمد کنید و قله های موفقیت را پی در پی طی کنید. خرید هاست و دامنه اولین قدم است. در این زمینه میزبان فا اطلاعات کاملی برای شما حاضر نموده است.
برای سال تحصیلی 97-96

دانشگاه ایوان کی بدون آزمون در دوره دکتری تخصصی (PHD) دانشجو می‌پذیرد

دانشگاه ایوان کی از بین دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد واجد شرایط با بررسی سوابق، انجام مصاحبه و بدون شرکت در آزمون در رشته دکتری تخصصی مهندسی صنایع-سیستم‌های کلان برای سال تحصیلی 97-96 دانشجو می‌پذیرد.

امسال در نمایشگاه کتاب از نسل نواندیش ۲ بار تخفیف بگیرید!

انتشارات نسل نواندیش به مناسبت جشنواره کتاب تهران، پیش و در طول نمایشگاه، تخفیف ویژه‌ای برای مخاطبان خود در نظر گرفته که شامل ۲۰ درصد تخفیف فروش اینترنتی پیش از نمایشگاه کتاب ۱۳۹۶ و همچنین ۲ بار تخفیف در طول این نمایشگاه خواهد بود.

انتصاب مدیران حوزه "سازمان و توسعه سیستم" و "برنامه ریزی" بانک ایران زمین

مراسم معارفه مدیران امور "سازمان و توسعه سیستم" و " برنامه‌ریزی" بانک ایران زمین، روز چهارشنبه 30 فروردین 96 با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این بانک در ساختمان مرکزی برگزار شد.
انتشار محتوا: اخبار رسمی
آخرین اخبار