اخبار شرکت‌ها

Roozno | پایگاه خبری تحلیلی روزنو

به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
بیش از 30درصد از تهرانی‌ها به دیابت نوع دو مبتلا هستند

لزوم بازنگری در رژیم غذایی روزانه

 لزوم بازنگری در رژیم غذایی روزانه
بر اساس آخرین آمار انجمن ملی دیابت ایران، حدود پنج میلیون نفر در کشور به دیابت مبتلا هستند، در حالی که تعداد واقعی مبتلایان به این بیماری چیزی در حدود هشت میلیون نفر تخمین زده شده است و گفته می‌شود نیمی از این افراد از بیماری خود آگاه نیستند.
انقلابی در سیستم زبان آموزی کشور:

یادگیری زبان های خارجی با معلم های خارجی (Native)

یادگیری زبان های خارجی با معلم های خارجی (Native) :
اُتیچر استارتاپی است که برای اولین بار در کشور شرایطی را فراهم کرده است که ایرانیان می‌توانند زبان دوم مورد علاقه خود را از معلم زبان‌های خارجی به صورت آنلاین و کاملا زنده فرا بگیرند. اکثر این معلم‌ها ساکن کشورهای اروپایی، انگلیس و آمریکایی هستند.
نکات مهم برای خرید هاست

16 نکته قبل از خرید هاست (قسمت ۱)

16 نکته قبل از خرید هاست
 شرکت طراحی سایت فراکارانت مطالعه‌ی مقاله خرید هاست را به مالکین و دارندگان وب سایت و خدمات آنلاین که نیاز به خرید هاست دارند، طراحان سایت و شرکت‌های طراحی سایت، شرکت‌های ارائه‌ی خدمات هاست و میزبانی وب و مشاورین و مدیران IT شرکت ها و سازمان ها توصیه می‌کند.
کنترل آنی عملکرد مالی کسب و کار با تلگرام

گزارش های نرم افزار حسابداری خود را در تلگرام دریافت کنید

گزارشها و هشدارهای نرم افزار حسابداری خود را بر روی تلگرام دریافت نمایید
یکی از دغدغه‌های هر سازمانی، نظارت کامل بر امور مالی آن سازمان یا کسب و کار است. نرم افزارهای حسابداری انواع گزارش‌ها را به شما ارائه می‌دهند؛ اما برای دریافت این قبیل گزارش‌ها همیشه نیاز به صرف زمان و دسترسی مستقیم به نرم افزار دارید. ما سعی کردیم تا این گزارش‌ها ا را در تلفن همراهتان بگنجانیم!

پلتفرم گفتگوی آنلاین و تأثیر آن در پشتیبانی مشتری

پلتفرم گفتگوی آنلاین و تأثیر آن در پشتیبانی مشتری
به عنوان صاحب یک سایت آیا از خودتان پرسیده‌اید که چرا نباید از ابزار نسبتا ارزان گفت‌وگوی آنلاین با مشتری که می‌تواند تا حد زیادی در رضایت وی تاثیر گذار باشد، استقبال کنید؟ این ابزار دارای مزایایی است که شاید گفتگوی رودررو فاقد آن باشد.

مجوز بازارگاه الکترونیک حمل و نقل کالا برای استارتاپ آسان بار صادر شد

مجوز بازارگاه الکترونیک حمل و نقل کالا برای استارتاپ آسان بار صادر شد
شرکت آسان بار که در ماه گذشته با رونمایی از نسخۀ صادراتی اپلیکیشن خود به نام «فریت گرام» در کانادا، به عنوان اولین استارتاپ صادراتی ایران، سر و صدای زیادی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال به پا کرد، هفته گذشته موفق به دریافت مجوز بازارگاه الکترونیک حمل و نقل کالا شد.
نمایشگاه تجاری چاینا هوم لایف به ایران آمد؛

ثبت نام برای حضور در بزرگترین نمایشگاه تجاری چین در تهران آغاز شد

آغاز ثبت نام حضور در بزرگترین نمایشگاه تجاری چین در تهران
کشور چین در راستای پیدا کردن شرکای تجاری ایرانی، نمایشگاه تجاری چاینا هوم لایف را با حضور بیش از ۹۰۰ تولیدکننده‌ی برتر چینی در تاریخ 23 آذر در تهران برگزار خواهد کرد. تجار ایرانی برای تنظیم قرار ملاقات با هر یک از غرفه‌داران می‌توانند از طریق سایت نمایشگاه ثبت‌نام کنند.
همراه گام، پیاده روی در جاده تندرستی برای همه

فقط خودت میتونی سبک زندگیتو عوض کنی

فقط خودت میتونی سبک زندگیتو عوض کنی
نشستن‌های مداوم آغاز انواع مشکلات سلامتی ما هستند، طبق استاندارد جهانی ما به طور متوسط نیاز به پیمودن ۶ کیلومتر در روز داریم. با تغییر در سبک زندگی با استفاده از اپلیکیشن همراه گام، لذت سلامتی را به خود هدیه دهید.
قابل توجه تجار، بازرگانان و واردکنندگان کالا:

ترخیص کاری خود را به بازرگانی داوطلب و گودرزی (کارگو) بسپارید

ترخیص کاری خود را به بازرگانی داوطلب و گودرزی (کارگو) بسپارید
ترخیص کالا از گمرک فرآیندی دقیق است که اگر به آن آشنایی نداشته باشید، می‌تواند بسیار وقت گیر باشد. شرکت بازرگانی (داوطلب و گودرزی) کار ترخیص کالا را با سرعت و دقت برای شما انجام می‌دهد.

دورانتاش امنیت سیستم‌ کاربران آسیاتک را تأمین می‌کند

دورانتاش امنیت سیستم‌ کاربران آسیاتک را تأمین می‌کند.
طی همکاری شرکت‌های انتقال داده‌ی آسیاتک و دورانتاش (توزیع کننده‌ی معتبر نرم افزارهای آنتی ویروس)، همه‌ی مشترکان اینترنت پر سرعت آسیاتک، می‌توانند از محصولات ضد ویروس دورانتاش برای حفاظت از سیستم خود استفاده کنند.
آخرین اخبار خبرگزاری‌های معتبر داخلی و خارجی در تلکسیران

درباره‌ی وب سایت خبری تلکسیران بیشتر بدانید

وب سایت خبری تلکسیران
پورتال خبری تلکسیران با سابقه‌ی یک سال فعالیت در زمینه‌ی تولید و باز نشر خبر، با هدف اطلاع‌رسانی جمعی مشفول باز نشر اخبار خبرگزاری‌های مطرح و معتبر است. این پورتال اخبار تمامی روزنامه‌های مطرح کشور را در فضایی پویا و کاربر پسند در اختیار شما قرار می‌دهد.
بهترین مقیاس سنجش؛گواهی تست محصول توسط آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی

کاشی و سرامیک آنتی باکتریال؛ از ادعا تا واقعیت

کاشی و سرامیک آنتی باکتریال؛ از ادعا تا واقعیت
مهران سید معصومی، مدیر عامل شرکت نانو پیشتاز پارس تولید کنند‌ه‌ی کاشی و سرامیک آنتی باکتریال (میکروب‌کش قوی و دائمی) طی مصاحبه‌ای به مشتریان هشدار داد که از فروشندگان بخواهند اصالت محصول را تنها با ارائه‌ی گواهی تست محصول توسط یک آزمایشگاه معتبر نظیر آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی، اثبات کنند.

میکروب‌های دستشویی‌ عمومی باعث چه بیماری‌هایی می‌شوند؟

عوارض انتقال میکروب‌های موجود در سرویس‌ بهداشتی‌های عمومی به بدن انسان
در هر 3 سانتی‌متر مربع از فضای سرویس‌ بهداشتی‌های عمومی، بیش از 50 گونه باکتری‌های مختلف وجود دارد و این بین تنها وسیله‌ای که کمتر به آن توجه می‌شود، دستمال رولی‌های موجود است. در واقع دستمال رولی‌های موجود می‌توانند به راحتی آلودگی محیطی را منتقل کرده و چه بسا مشکلات بهداشتی شدیدی ایجاد کنند.

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد فراخوان «از ایده تا اجرا» برگزار می‌کند

فراخوان
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد با هدف توسعه‌ی فناوری، حمایت از ایده‌پردازی و کاربردی کردن طرح‌ها و پژوهش‌های اجرایی از شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده‌های برتر در حوزه‌ی گردشگری دعوت به همکاری می‌کند.

دلیل استفاده از سایت های نیازمندی ها

دلیل استفاده از سایت های نیازمندی ها
شاید تا چند سال پیش هر کاری به روش‌ سنتی خودش انجام می‌شد. به عنوان مثال برای پرداخت اقساط یا قبوض، پرداخت جریمه، شرکت در کنکور، سفارش غذا، انجام کارهای اداری و... مجبور بودید به محل مورد نظر مراجعه کرده و ساعت‌ها زمان خود را صرف رفت‌وآمد کنید؛ اما امروز شرایط کاملا متفاوت شده است.

پرسونال برندینگِ افراد مشهور یا محبوب؟

پرسونال برندینگِ افراد مشهور یا محبوب؟
شناخته شدن محصول چه چیزی‌ است؟هنرمند بودن نتیجه‌ی تبدیل شدن به برند است یا برعکس؟در زمانه‌ای که شهرت حرف اول را می‌زند و همه برای رسیدن به آن درجه‌ تلاش می‌کنند،با دغدغه‌ای خاص به شهرت رسیدن کار سختی‌ است. زیرا مخاطب امروز با کسی ارتباط برقرار می‌کند که راحت‌تر صحبت کند،او را بخنداند و غافلگیرش کند.

پژمان جمشیدی به برج مراقبت: «روی خط باش تا تو را بشنوند»

پژمان جمشیدی به برج مراقبت:
برخی بر این عقیده‌اند که اگر همه همدیگر را ببینند حریم خصوصی دیگر مفهومی ندارد. حقیقت این است که حریم ما در میان آدم‌های دیگر است و وقتی حریم همه در مقابل ما مانند سفره‌ای پهن شده است، خیلی نمی‌توان بر دیده شدن‌هایمان خرده گرفت. علاوه بر افراد معمولی، افراد مشهور در معرض دیده شدن هستند.
در جمعه سیاه بورسیکا علاوه بر تخفیف، اعتبار هدیه دریافت کنید!

2 میلیون تومان اعتبار خرید در حراج بلک فرایدی فروشگاه اینترنتی بورسیکا

حراج بلک فرایدی تا 2 میلیون تومان اعتبار خرید در فروشگاه اینترنتی بورسیکا
فروشگاه اینترنتی بورسیکا در روز 3 و 4 آذر ماه به رسم کل دنیا در حراج سراسری بلک فرایدی بر روی انواع محصولات در دسته لوازم جانبی، موبایل، لوازم شخصی و لوازم خانگی تا 90 درصد تخفیف گذاشته است. علاوه بر این امکان استفاده از اعتبار رایگان خرید و شرکت در قرعه کشی 2 میلیون تومانی را نیز فراهم کرده است.

چرا این جمعه نباید چشم از دیجی‌کالا برداشت؟!

چرا این جمعه نباید چشم از دیجی‌کالا برداشت؟!
تنها سه روز تا آغاز بزرگ‌ترین حراج جهانی یعنی «بلک فرایدی» باقی مانده است. مردم بسیاری از کشورهای دنیا در حال جمع‌وجور کردن لیستی از وسایل مورد علاقه‌شان هستند. از طرف دیگر فروشگاه‌های مختلف هم در سراسر دنیا بهترین پیشنهادهایشان را آماده کرده‌اند.

ویدیو مارکتینگ و پله‌های افزایش فروش

ویدیو مارکتینگ و پله‌های افزایش فروش
در این مقاله پنج دلیل قانع کننده برای استفاده از این استراتژی به شما ارائه خواهیم داد. شما خواهید دانست که چرا بازاریابی ویدیویی یکی از قدرتمندترین تکنیک‌هایی است که می‌توانید به منظور رشد و ارتقاء فروشگاه آنلاین خود آن را به کار بگیرید و فروش بیشتری داشته باشید.

رونمایی آنر 9 در ایران

رونمایی آنر 9 در ایران
با استقبال بالای جهانی، نمایندگی رسمی آنر در ایران هم اقدام به وارد کردن این گوشی هوشمند نموده و طی مراسمی در تاریخ 23 آبان، با حضور رسانه‌ها و مطبوعات، آغاز فروش این محصول را به طور رسمی اعلام کرده است.
ویگوبازار، بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی ایران

ما به جای شما به بازار می‌رویم

به جای شما ما به بازار می‌رویم
ویگوبازار این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید کالایی که در ویگوبازار موجود نیست را سفارش دهید. فقط نام و اطلاعات کالا به همراه شماره تماس خود را در سایت ویگوبازار ثبت کنید، ما پس از جست‌وجوی کالای شما در بازار در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس می‌گیریم و پس از هماهنگی‌ کالا را به دست شما می‌رسانیم.
مقایسه‌ی ویژگی‌های فنی و طراحی دو پرچم‌دار جدید تلفن همراه

هوآوی Mate 10 Pro مقابل آیفون X

برتری های HUAWEI Mate 10 Pro در مقابل ایفون X
طی هفته‌های گذشته پرچم‌داران نام داری از برندهای بزرگ بازار تلفن همراه وارد بازار جهانی شدند. شرکت هوآوی در زمره‌ی برندهایی است که برای اولین بار گوشی‌های سری Mate 10 خود را که در آنها از پردازنده‌ای با قابلیت پردازش هوش مصنوعی یا AI بهره‌ گرفته شده است را رونمایی کرد.

با «به‌مالت» بیشتر زندگی کن

آشنایی با مجله اینستاگرامی تغذیه سالم
مواد غذایى که به صورت روزانه مصرف مى کنید و ریز مغذى‌هاى موجود در آنها، نقش مهمى در سلامت شما دارند. شرکت شهد زاگرس جهانبین با ارائه‌ى محصولات سالم و مغذى به مالت و مالتى سان به شما براى ارتقاى سلامتى‌تان کمک مى کند.
سفارش آنلاین غذا با سیب ۳۶۰ هیجان‌انگیزتر از همیشه است

تجلی مهندسی صنایع غذایی در هنر آشپزی

تجلی مهندسی صنایع غذایی در هنر آشپزی
مجموعه‌ی سیب ۳۶۰ تمام نیازهای مشتریان برای یک سفارش غذای هیجان انگیز را شناسایی و مرتفع کرده است.
 فروش ویژه dorsabook.ir به مناسبت بیست و پنجمین دوره‌ هفته کتاب

تخفیف‌ 25 درصدی برای خرید از نشر درسا

تخفیف‌ 25 درصدی برای خرید از نشر درسا
 فروش ویژه dorsabook.ir به مناسبت ۲۵امین دوره‌ی هفته‌ی کتاب از امروز آغاز شد و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت. این فروش شامل ژانرهای، مدیریت سازمانی و فردی، موفقیت، انگیزشی، مذاکره و فروش، مهارت‌های فردی، مهارت‌های زندگی، زناشویی و تربیتی، رمان، عرفان، روانشناسی و... است.
انتشار محتوا: اخبار رسمی
آخرین اخبار