اخبار شرکت‌ها

Roozno | پایگاه خبری تحلیلی روزنو

به روز شده در: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱

ایوند از مرز ۲۰ هزار رویداد گذشت

ایوند از مرز ۲۰ هزار رویداد گذشت
ایوند به عنوان سامانه‌ی اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام آنلاین رویداد، استارتاپی ست که از مهرماه ۱۳۹۴ شروع به کار کرده است. این سامانه تاکنون توانسته است با برگزارکنندگان بیش از 20 هزار رویداد در اطلاع‌رسانی و فروش بلیت رویدادشان همراهی و در مجموع 80 میلیارد ریال را بین برگزارکنندگان توزیع کند.
دومین همایش ملی پسوریازیس برگزار شد:

حضور یکتا ناصر و لیندا کیانی در همایش ملی پسوریازیس سریتا

حضور یکتا ناصر و لیندا کیانی در همایش ملی پسوریازیس سریتا
این روزها کمپینی برای حمایت از بیماران پسوریازیس با شعار #پسوریازیس_واگیر_ندارد به راه افتاده است که بسیاری از افراد سرشناس نیز از آن حمایت کرده اند. همزمان با این کمپین، دومین همایش ملی پسوریازیس با حمایت شرکت سریتا در بیمارستان بهمن برگزار گردید.
خرید خودرو متناسب با بودجه

بهترین گزینه های خرید خودرو با استفاده از ابزار مقایسه خودرو همراه مکانیک

بهترین گزینه های خرید خودرو با استفاده از ابزار مقایسه خودرو همراه مکانیک
احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که هنگام خرید خودرو با تردیدهای زیادی مواجه شده‌اید؛ چرا که با بودجه‌ی محدود، تنوع مدل و نظرات متفاوت مشاوران و دوستان روبرو شده‌اید. بنابراین بهتر است ابتدا بودجه‌ای که برای خرید خودرو در نظر دارید را در تعیین کنید تا گزینه‌های زیاد نباشند.
دکتر مهدی جبرائیلی، کارآفرین و بازرگان فعال ایرانی:

اکوسیستم اقتصادی ایران نیاز به بازنگری دارد

اکوسیستم اقتصادی ایران نیاز به بازنگری دارد
بازی اقتصادی در ایران نفسگیر است. قوانین و مقررات تجاری، بازرگانی، بانکی و گمرکی ایران شفاف نبوده و همه این موارد توانسته اقتصاد کشور را تضعیف کند.
رضا عظیمی؛ رییس هیئت مدیره عظیم خودرو اعلام کرد:

مذاکرات طراحی پلتفرم تولید خودرو با همکاری هند نهایی شد

مذاکرات طراحی پلتفرم تولید خودرو با همکاری هند نهایی شده است
رضا عظیمی، رییس هیئت مدیره عظیم خودرو از نهایی شدن مذاکرات به منظور طراحی پلتفرم جدید برای تولید خودرو با همکاری هندی ها خبر داد و گفت محصول جدید تا سال 1401 به بازار عرضه خواهد شد.

11 سال طعم جدید حسابداری به کام ایرانیان

11 سال طعم جدید حسابداری به کام ایرانیان
امروزه فناوری اطلاعات و ابزارهای آن، فاکتوری مهم و اساسی برای کسب و کارها هستند و می‌توان گفت کسب و کارهایی که از فناوری اطلاعات استفاده نمی‌کنند در آینده محکوم به نابودی هستند؛ زیرا رایانه و فناوری اطلاعات نقش بسزایی در ایجاد راه حل‌های مناسب در کسب و کارها دارد.
برندهای جدید و خاص ساعت مچی را آنلاین بخرید

(تایم پیسز ایران) تغییری نوین در بازار ساعت مچی است

فروشگاه آنلاین
امروزه سهم زیادی از بازار ساعت مچی در فروشگاه‌های اینترنتی و مغازه‌ها به برندهای (های کپی) اختصاص دارد که عموما چندین برند تکراری با قیمت‌های نزدیک به هم به بازار عرضه می‌کنند؛ در این میان فروشگاهی جدید با روشی نو و با هدف ایجاد تنوع در بازار ساعت مچی شروع به کار کرده است.

همایش بچه غول های تبلیغات دیجیتال

همایش بچه غول های تبلیغات دیجیتال
تبلیغات دیجیتالی، فرصت‌ها و تهدیدها، به همراه نقاط ضعف و نقاط قوت آن فضایی را در بازار تبلیغات ایران ایجاد کرده است که امکان رقابت عادلانه و معرفی محصولات و خدمات شرکت های کوچک و بزرگ در کنار هم از مزیت‌های این فضا است
موسسه زبان آفاق ، سالگردش را جشن گرفت

جشن دهمین سالگرد فعالیت موسسه زبان آفاق

جشن دهمین سالگرد فعالیت موسسه زبان آفاق
این جشن با محوریت بزرگداشت دهمین سال فعالیت موسسه زبان آفاق در تاریخ 30 آبان در سالن همایش‌های پژوهشکده‌ی فرهنگ و هنر و معماری و با حضور شخصیت‌های برتر برگزار شد. وبسایت جدید موسسه و دوره‌ی تخصصی ITC تربیت مدرس حرفه‌ای که از ابتدای دی ماه در این موسسه برگزار می‌شود در این مراسم رونمایی و معرفی شدند.

همه چیز با طراحی یک وب سایت خیره کننده شروع می‌شود

همه چیز با طراحی یک وب سایت خیره کننده شروع می‌شود
سی می پلاس به عنوان یک سایت ساز Drag and Drop سعی کرده است، در عین سادگی همه ابزارهایی که برای طراحی و ساخت یک وب سایت حرفه‌ای نیاز دارید را همراه با قابلیت‌های بی نظیر دیگری برای شما فراهم کند. در سایت ساز سی می پلاس تمام نکات بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو یا همان سئو رعایت شده است.

شکایت شرکت سرمایه پیشرو دومان توکان از بانک مرکزی

شکایت شرکت سرمایه پیشرو دومان توکان از بانک مرکزی
روابط عمومی شرکت سرمایه پیشرو دومان توکان، طی اطلاعیه‌ای از شکایت از بانک مرکزی خبر داد و اعلام کرد نوع فعالیت آن برخلاف ادعای بانک مرکزی هیچگونه تشابهی با واسطه گری مالی و جذب سپرده ندارد و تنها طبق اساس نامه به هدایت سرمایه در پروژه های مختلف می پردازد.

آغاز رقابت برندها برای کمپین‌های شب عید و راهنمای اجرای کمپین رسانه‌ای

 راهنمای اجرای کمپین رسانه‌ای در زمستان برای شب عید
با نزدیک شدن به پایان سال، رقابت برندها برای استفاده از فصل خرید شتاب می‌گیرد. برای کمک به اطلاع‌رسانی این کمپین‌ها، اخبار رسمی که درگاه پخش و انتشار محتوای کسب‌وکارها در رسانه‌ها و خبرگزاری‌هاست، ابزارهای ویژه‌ای را برای این امر تدارک دیده است.
در گفتگویی با رضا عظیمی، مدیر عامل عظیم خودرو مطرح شد:

عظیم خودرو و چالش‌های کارآفرینی در صنعت خودروی ایران

عظیم خودرو و چالش‌های کارآفرینی در صنعت خودروی ایران
عظیم خودرو از لیزینگ به سمت تولید خودرو با سرمایه‌گذاری بزرگی با شرکای خارجی در حرکت است. چالش‌های کارآفرینی در ایران کم نیستند، اما این چالش‌ها در صنعت خودرو و به خصوص تولید بسیار بیشترند و بخش خصوصی کمتر توانسته است در این زمینه جایگاه مهمی در رقابت با رقبای دولتی کسب کند.
تخفیف‌ 40 تا60 درصدی لوازم خانگی و برقی منزل

فروشگاه اینترنتی بانه به مناسبت جشنواره‌ی زمستانی تا 60 درصد تخفیف می‌دهد

فروشگاه اینترنتی بانه به مناسبت جشنواره‌ی زمستانی تا 60 درصد تخفیف می‌دهد
فروشگاه اینترنتی بانه (www.baneh.com) در جشنواره‌ی زمستانی خود از ابتدای دی تا ۲۲ بهمن انواع لوازم خانگی (یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تلویزیون، ‌سینما خانگی، انواع کولرگازی و بخاری برقی)‌ را با تخفیف ۴۰ تا ۶۰ درصدی عرضه خواهد کرد.
تو بازی کمپین یک یلدای خوشمزه ریحون شرکت کن و جایزه ببر

یک یلدای خوشمزه با ریحون

یک یلدای خوشمزه با ریحون
سامانه سفارش آنلاین غذا ریحون، به مناسبت شب یلدا، برنامه‌های ویژه‌ای را برای کاربرانش تدارک دیده است؛ مثل انجام یک بازی شگفت‌انگیز و برنده شدن کلی جایزه جذاب، شرکت در رویداد رعد، رویداد ویژه استان البرز با عنوان جشنواره بزرگ یلدا و بسیاری موارد دیگر که همه و همه برای شب یلدا تدارک دیده‌شده‌اند.
یلدای خود را با جشنواره یلدایی گیم سنتر ایرانى به یاد ماندنی کنیم

بازی به وقت بازیک!

یلدای خود را با جشنواره یلدایی گیم سنتر ایرانى به یاد ماندنی کنیم
زمستان بی برف و باران، چهره‎ی شهرهای سرزمین سرسبزمان را یکی پس از دیگری کبود کرده است , هیچ چیز مانند اپلیکیشنی پُر و پیمان که از سیر تا پیاز بازی‎های اندرویدی را در چنته‎ی پر ضرب و زورش ریخته باشد، نمی‎تواند حال آدمی را جا بیاورد و اوقات حوصله سربر خانه‎نشینی را با چاشنی سرگرمی و هیجان، غنی‎ کند.

نگاهی ویژه به طراحی خاص آنر ۹

نگاهی ویژه به طراحی خاص آنر ۹
آنر ۹ هواوی از آن دست گوشی‌های هوشمندی است که طراحی آن در بخش‌های مختلفی یادآور تکاملی است که در سال‌‌‌های پیشین انتظار آن را می‌کشیدیم. بگذارید در این مطلب نگاهی عمیق و ویژه به طراحی این گوشی هوشمند از برند آنر داشته باشیم.

شیجیل اپلیکیشن خرید سریع و آسان شیرینی و آجیل آنلاین

شیجیل اپلیکیشن خرید سریع و آسان شیرینی و آجیل آنلاین
شیجیل (Shijil) یک اپلیکیشن آنلاین برای خرید شیرینی و آجیل است که توانسته است خریدی بی‌نظیر را تنها با چند کلیک برای کاربران خود فراهم کند. می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن شیجیل هر آنچه از شیرینی و آجیل نیاز دارید را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

رزرو هتل های خارجی در سراسر دنیا با کارت شتاب

رزرو هتل های خارجی در سراسر دنیا با کارت شتاب
هر ساله و هم‌زمان با شروع مراسم کریسمس و آغاز سال نو، افراد زیادی برای سفر به مناطق زیبای جهان برنامه‌ریزی می ‌نند. این مراسم ویژه در سال 2018 نیز مانند سال‌های گذشته،  به شیوه‌های مختلف برگزار می شود.

انجمن دیابت گابریک ایران به عضویت فدراسیون بین المللی دیابت درآمد

انجمن دیابت گابریک از ایران به عضویت فدراسیون بین المللی دیابت درآمد
در نشست مجمع عمومی فدراسیون بین المللی دیابت IDF که در تاریخ 4 دسامبر 2017 برگزار شد، درخواست عضویت انجمن دیابت گابریک به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی و غیر دولتی پذیرفته شد و گابریک با اکثریت قاطع آرا، به عضویت رسمی فدراسیون بین المللی دیابت درآمد.

حضور سرویسکار محصولات الکترونیکی در محل شما، حتی در تعطیلات

حضور سرویسکار محصولات الکترونیکی در محل شما، حتی در تعطیلات
چه راهکاری برای چالش‌های تعمیر تجهیزات الکترونیکی خود دارید؟ مواردی مثل عدم شناخت تعمیرکار مجاز و قابل اعتماد، رفع مشکل در ساعات غیراداری و روز تعطیل، هزینه‌ی مناسب، تعمیر مطمئن، حمل و نقل، ایاب و ذهاب و...قطعا راهکاری که همه این چالش‌ها را مرتفع کند، خیالتان را آسوده کرده و هزینه‌هایتان را می‌کاهد.
بیانیه وب سایت بزرگ عروسکو:

عروسکو مستقل از سایر سایت های حوزه‌ی برندهای برتر عروسی است

جشنواره های دیگر، با موضوع معرفی برندهای برتر عروسی
روابط عمومی سایت عروسکو با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که واحد رتبه‌بندی صراحتا کلیه‌ی فعالیت‌ها در بسترهای دیگر را در باب معرفی برترین برندهای عروسی کشور غیررسمی و غیر مرتبط با وب سایت بزرگ عروسکو دانسته است.
انقلابی در دنیای آموزش

فاصله ها و مرزهای جغرافیایی کنار رفتند

فاصله ها برداشته شدند و مرزهای جغرافیایی کنار رفتند
با ورود ایران به عرصه تکنولوژی، مرزهای فیزیکی هم اکنون برداشته شده‌اند و فردی ساکن ایران می‌تواند زبان انگلیسی را از معلم زبانی بومی (Native) از کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا و ... فراگیرد.
راه اندازی خط تولید سپتیک تانک از ظرفیت 60 تا 126 متر مکعب

خط تولید سپتیک تانک راه اندازی شد

خط تولید سپتیک تانک راه اندازی شد
راه اندازی خط تولید سپتیک تانک از ظرفیت 60 تا 126 متر مکعب همزمان با راه اندازی خط تولید لوله اسپیرال پلی اتیلن با قطر سه متر
انتشار محتوا: اخبار رسمی
آخرین اخبار